diumenge, 26 de setembre del 2010

Un any caminant junts...



3 comentaris:

  1. Panells caòtics? disruptius?
    M'encanta utlitzar aquests dos adjectius amb les seues connotacions positives...

    Les propietats emergents dels sistemes complexes...i l'espontaneïtat de l'OBRIM es refelexen clarament a aquests panells,
    m'encanten,
    besets als donyets que treballen sense descans!

    ResponElimina
  2. Vaja, vaja. És realment increïble observar, com aquest projecte, que va acomençar amb una sola cartulina i un llapis, ha conseguit tan mèrit, tenin un dels blogs més llargs interessants de la xarxa. Aquesta iniciativa de la meua mestra de l'any passat, ha aconseguit, els somnis de molta gent, i molts premis, materials i significatius. Per a mi, el més gratificant, va ser el viatje a Cantabria, amb 25 dels meus companys del Pinós i 25 del Barraco i Muñana. També vaig disfrutar molt amb la parada al mercat d'abasts i el Villazgo de Pinoso, per a aconseguir diners destinats a Haití i Nicaragua, en aquestes paradetes, vam aconseguir quasi 900€ per als països poc desenvolupats. Poc a poc, i amb la col·laboració de tots, açó s'ha convertit en un gran valor moral per a tots. Jose, et done la meua Enhorabona, i supose que la de tots els teus alumnes del passat curs 09/10. Jose, vuig que sàpigues que te tirem moltíssim en falta, i aguardem la teua visita prompte per a fer aquelles tertúlies tan interessants que teniem sobre natura i coses sobrenormals... TE VOLEM!
    Records...

    ResponElimina
  3. Gràcies Marcos! Jo també vos trobe a faltar, i recorde el viatge a Cantabria, el mercadet... Eixa visita no tardarà! Compartir un any amb vosaltres, en El Pinós, ha sigut molt especial, com tornar a la infància, ja saps perquè. I aquesta iniciativa ha arribat fins ací gràcies a vosaltres que dia a dia, amb molta il·lusió em donàveu energia per continuar caminant. Seguirem somniant i gaudint junts, no creus?

    ResponElimina